kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Saturday 7 May 2011

Selamat Hari Ibu Mummy...=)

 Selamat Hari Ibu ntuk mak, Che Ma bt Che Man...sng kan nma mak aku...lbeh kurang nama ayah dia ja...hehe...mls la nak tulis pnjg2,stgi adk bradik aku bc,kta aku bodek mak aku plak...depa mmg suka dengki kat aku sbb aku kan cantik..hahahaha...aku tau,hg msti bc blog aku kan k.cik...msti hg jeles punya...hehe...pa2 pon,untuk mak aku,thnks sbb jaga Cheq dr kecik smpy besaq mcm ni...mmg awk mak yg plg sporting lah...luv u mom!!

Ni la mak aku...

Mmg xsah la klu xdak gmbaq aku kan...yg sblah 2 k.cik aku....ni ngah lepak2 kat Pontian....

Ni plak time g shoping...tgk handbag yg xbyar ag 2...sja ja nak tayang...hehe

K.cik n mak...lepak kat Putrajaya....

Ni kat Langkawi....Mak wat poyo plak...hehe
So,that all for today...see u...

No comments:

Post a Comment