kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Sunday 20 March 2011

Makan Kenuri vs Nak Kawin...=)

hai...dah lma xupdate blog...bz sket la skang...(klu xbz pon,mmg xdak tenet pon kat umah)hehe...aritu sbnaqnya besday aku,tp mls nak letak post sbb xsonok lgsung...huhu...but xlupa jgk kat kwn2 yg wat surprise bsday party kat aku...tpt kul 12 plak 2...tenkiu so much...love u ols..xlupa jgk kat family sbb clbrate jgk wlaupun xsemeriah thn2 lain...n hepi bsday utk ayh jgk sbb bsday kami sma...hehe..n for en syg,I xdpt adiah pon dr U...huhu...sdih ase...pape pon entri kali ni xnak cte pasai bsday pon,kali ni nak cite pasai g mkn knuri kazen aku,Salman n Awatif.....FYI,en syg pon ikut...dye 2 bkn bley berenggang pon dgn aku...thnks 2 en syg sbb jd driver mak n ayh,aku xbley drive kete sndiri sbb drive kete m.ndak aku...ble tgk dorang akad nikah ja,tetiba kat ati aku tedetik plak ase nak kawin....kdg2 pk mcm gatal plak...tp klu dok kapel sje,xde niat nak kawin wtpe...wang msa aku ja...huhu...aku pon ckp kat en syg kta aku nak kawin cpat2...dye swoh aku saba dulu...duit xckup ag...huhu...saborjela mak nak....tp pape pon,aku berdoa sgt2 semoga Allah permudahkan jln kami utk mendirikan masjid...bkn senang nak kawin ni...mcm2 dugaan yg dtg sblum kawin...ape yg penting,msg2 kne saba,bnde kawin ni bkn bnde men2....dah la 2...tgk jela sume gmba knuri 2...nti org bosan plak dga cite aku...=)



























No comments:

Post a Comment