kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Monday 11 April 2011

Bdk2 comel....=)

Akibat terlalu asyik mempelajari ilmu tntang perkembangan kanak-kanak yg diajar oleh En Jamal,aku terasa mcm tersentuh plak naluri keibuan yg ada kat aku ni...haha...gatai meghela...tp aku dah biasa dah ngn bdk2 ni sbb mak aku dah ada 13 org cucu dah takat ni...ada spasang twin ag...so,aku ni wlaupun xdak adik dah yg aku nak tonyoh,at least aku ada 13org bdk2 berhingus aku nak men...dlm 13org ni,mcm2 perangai ada,yg nakalnya,nauzubillah...mintak2 la ank2 aku nti suma turun prangai aku...gudgirl..haha..pasan...tp semenjak 2 menjak ni,aku syok sgt g kls,sbb nak blajaq pasai ni....merenyam kan....klu kua ptg2 p tasik 2,msti geram tgk bdk2 comel kat situ,nak gtau org,jpg ckp aku gatai nak menikah plak...tp mmg gatai pon...kuang3...kdg2 pk gak,cmne la upe ank aku nti...so,utk ank2 mama nti,blog ni msti ada lg kan smpai bla2,nti ank aku dah besaq aku nak sruh depa bca blik blog aku...msti depa bangga...haha...apa kena ngn aku ni,tlis sket gelak,tlis sket gelak...gla ka pa...=)...spa xmau ank yg comel kan....aku tgk kakak2 n abg2 aku sume dpt ank comel2..aku nak gak...ntuk en syg...U jgn xbca plak...I nak yg mcm kat bwh ni....tgk ea...hehe

ni ank k.cik aku...letak jela...klu hg bc msti hg bangga kan...puih

rindunya kat danish...huhu

kembar pon ok...=)

Comelnya....

yg ni plak cantik...=)

alolo...cute

ank mat salleh kot ni...


so sweet...

apela mak dorang bg mkn...comel sgguh...

haa,siap copy paste ag...haha
hehe...comel kan...dah la 2...aku skadar ingin berkongsi minat je...ni la aku...klu kat umah 2 ada bdk2,dok uli bdk 2 jela,keje len xwat dah...tp aku ni prangai pon buruk gak kdg2...klu ada bdk2 yg xcomel,comot,ska wat prangai...aku mmg xska...2 la manusia kan...pdahal,diri sndiri pon xlawa mna pon...haha...sian bdk2 yg xberdosa 2...besa la bdk2,nakal sket2 2 pejam mata jela....aku ni beza plak ngn en syg aku,dia bkn ska sgt nak melayan bdk2...klu pgang baby pon 2 3 mnit je,pastu letak blik...2 la dia,tp klu tgk dia pgang je bby,aku asa bhgia sgt...aku tgk klu ank2 sedara aku g dekat2 ngn dia,dia xeti sgt nak maen,klu yg dah besar 2 bleh gak la dia nak smbng lma2...hehe..dats all...lyn la lg gmba2 aku ngn en syg dok brangan...nak tgk x??spa xmau tgk bley ttup mata...=)




No comments:

Post a Comment