kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Monday 11 April 2011

Camping Yang Memenatkan...

Lmanya ase xupdate blog...huhu...bz sket kot skang....ok,entri kali ni nak cita sket psal camping yg aku g ari Rabu lepas kat Lumut...sbnarnye,tmpat yg aku g 2,aku dah penah g dah sblum ni....time form 5,kem Pengawas...haa,jgn wat men2...perangai hudoh cmni pon jdi pengawas kot...tp xpengawas sgt,mawas adela...hehe...mmg teruk kot....air mmg kotor gla...kat dlm air 2 siap ada bewak dok berenang ag...huish,sabo jela...aku ni nmpak ja mcm kuat,tp lembik...naik bukit,trun bukit,mmg pnat weyh...ase mcm nk tecabut pancreas aku...dah sdap2 berehat kat ats bukit 2,bley plak pacat yg xde sivik sekor ni g hisap darah aku...klu nak isap pon,pilih la tmpat yg elok sket...g hisap kat pinggang plak 2...aku pon apa lg...jerit mcm org gila...tekejut lctrer aku,..2 cite bab nek bukit,pas nek bukit,esoknye,g kayak plak...time ni aku nek ngn solehin,bdk kls aku...Ya Allah,manusia sekor ni pnyela berat...aku kayuh kat depan,dia bleh dok menyanyi n berehat lagi kat blakang aku dgn tenteramnya....solehin2...sabaq ja ngn hg....k la,mls nak cte pnjg2 sbb pnat g BIG 2 pon xhbeh ag...tgk jela gmba2 ni...tp 2 3 kping jela...yg byk2 ag,nti aku upload....k,c u...

hitamnya aku...huhu

ni pas wat xtvti darat...

comel kan...(pasan jela)








No comments:

Post a Comment