kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Friday 25 February 2011

hangin....

assalamualaikum murid2....
eiiii....kemarin,semlm n arini aku ase geram sgt kot...nak tau x aku geram kat spa...kat betina hangit sorang ni....aku geram bla dye lps prasaan dye dlm blog...and and and dye lbatkan aku jgk kot....mmg slap org la wey...ngn aku jgn wat prangai cm2...mmg hg akn dpt blsn la....aku bkn jnis pompuan yg baik2 sgt pon....slagi org xkcu idup aku,aku bley saba ag....dye ingat aku xbley nak wat cmtu kot...hoi hoi hoi....mulut 2 biaq beradab sket k....mcm bgus sgt....klu hg nak geram kt bf aku,geram kat dye sorang dah la...aku tau la bf aku 2 ex hg...tp jgn nak lbatkan aku skali...FYI,aku bkn ambek bf hg pon....dah sah2 hg dah clash dah kan.....and and hg 2 mmg xeti jg bf kot....dah tau ada bf tp xtau cmna nak divide ur time....hg ingat hg sorang ja ka bz....aku pon bz gak....bley ja aku bg msa ngn bf aku....kwn2 aku pon rmai...eeiiii,aku mmg geram kot ngn hg....ok fine,mls nak mngata ag kat hg...nti teriak ayaq mta darah plak kn....dah2 la aku mrh hg...sbb entri kat blog hg 2 pon hg tjukan kat bf aku....yg aku nak mrh sgt sbb hg ckp aku ni mcm2....len kali mrh kat org yg hg rs nak mrh dah la...jgn lbatkan aku....klu rs xnak skit ati,bek jgn follow ktorang k....adios!!

hg yg wat mulut aku herot ni...haa

stress ngn hg...(bkn aku nah ni...aku tinted sket)

No comments:

Post a Comment