kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Saturday 26 February 2011

Rindu zaman matrik dlu...

Huhu...rindunya time kat mtrik dlu....wlaupun bz sgt2 kat sna,still ag bley wat bnda2 ngarut such as gelak2,jln2 ptg2,belakon2,men bskal ptg2,men squasy,men mekup2,men try2 bju,men mercun smpy kna ligan ngn mak gad,n so on...adoi...yg plg rndu skali kwn2 la....mcm fara,noera,tmah,bad,sara,lily,linda,momo,baby n nadia....rindunya....ni la kwn2 yg ske merepek sme2....sgt gemilang dan cemerlang klu merepek....yg aku plg xleh lupa,bad la...mmg lwk gla kot...dok ngn dye,kje dok gelak je la....skit prut klu dga dye ckp...tp kdg2 aku geram gla gak kat dye sbb pg2 klu dye bgn awl dr aku,msti aku kne mkn pnyepak or kne ilmu taekwondo dye dlu...sakit kot wey....dye ni ada blckbelt...mmg bley imejin la mcmn krasnya tulang dye....k,la...klu aku cte pnjg2 pon mgkn adew yg xknl...so,lyn la gmba2 ni....=)

ni besfren2 aku...noera,fara n tmah....

ni pon dorang gak...cme tmbh linda je...

ni kne tgk btol2...bkn kt jepun tau...ni time sakura mnjadi2 kat mtrik penang....

haa...ni la lily ngn bad....

ni plak fara...memerangkap rumet aku....

ni plak moni ngn caey....



No comments:

Post a Comment