kebahgiaan adalah hak milik setiap insan

kebahgiaan adalah hak milik setiap insan
relax dah..

Saturday 26 February 2011

How Lovely The World When Share A Moment With U.....

hehe...cam gatai plak entri kali ni....kan3...biaq r...asyik nak cta sdih2,rindu2 ngn mrah2 je....kali ni nak cta sket psai sumone yg bley wat aku hepi n saba spnjg dok kat mktb ni....dia ni la gnti mak ayh aku ntuk jg aku jap kat sni...kdg2 mmg la ase mcm geram smpai nak sepak laju2...tp jap je...patu baek blik...hehe...gatai sgguh aku ni...syg kot kat dye..ari2 sabo je lyn aku....dye pnat cmne pon,still ag bwk aku jln2 klu aku tehegeh2 sgt nak g jln2...tman aku shoping...bwk aku g mkn...bak kta pepatah,sabo je la ngn aku ni....aritu time cuti rya cina,mama dye g umah aku...tp sblum 2 fmily aku la yg mla2 dlu g uma dye kat tepeng....syok gle kot...bley spend time sme2 wlaupun dye kat tepeng n aku kat sik,kedah...thnks 2 my family sbb sporting n memahami hati aku yg tulus mulus ni....hehe..luv u sgt2...tp walaupun dah drestui oleh kdua2 belah pihak,ase tkut ditinggalkan 2 ttp ade...yela,jodoh kat tgn Tuhan,kta ni rncang je,Allah yg menentukan semuanya....tp hrp2 suma ni bekekalan la...AMIN!!!!!
time mla2 kapel...

Raya at IPDA...

men lyg2 kat tasik....

kat ladang anggur time future mama meh kat umah....

en syg bwk g jln2 kat Timah Tasoh...

Belakon je ni...haha

kat Padang Besar ngn Myviva...hehe

Kat Pantai Miami....(Penang je tau,bkn yg Obesi 2)

berangan nak ank kembo....=)

No comments:

Post a Comment